listen his song carefully !

Monday 5 December 2011

cerita cinta said hafiz !

kau tahu Said , cerita kau macam aku . tobadd sebijik . cume awek laen laen ! okay , aku cerita balek kay . aku copy paste je . aku faham perasaan kau . mmg sakitkan , maybe gurfie kau ada sesuatu yg tersirat dan tersurat kot . chill lah -.- gurlfie kite same kott . hee ! Said , nasihat aku kat kau :
1) sabar dan tenang dengan apa yg berlaku
2) teroskan kehidupan , biarlah ape yg terjadi sekalipun
3) jangan sakit hati kalau perempuan tu ada post bukan bukan pasal kau , sebenarnyer dia yg hipokrit sbb buad macam tu kat kau
4) jangan biar perempuan tu musnahkan hidup kau , biarlah kau geram ke ape . yg penting jangan maki dia .dosa tu
5) kalau sakit hati , menangis je jangan tahan . nanti lama lama kau akan lupa walaupun lambat
6) jangan terkejut kalau suara kau berubah
7) kalau nak kan dia balek , berbincang ngan dia kay
8) aku taktahu nak bagi apa dah . cuma ingat , harini perempuan tu buat kat kau , hari laen janji kat aku jangan buat ney kat perempuan laen . cintakan dia , sygkan dia . jaga dia baek baek
9) yg laen tu . just fikir positif kalau kau tahu dia nak ada boyfie baru dah

ney kisah diorang . sikit jaa aku dapat cerita , sbb aku tahu sikit jaa , yg penting kau tu dah mcm adek aku dah :
  Dulu aku ade bace post kat blog Iera . tahukah anda , post tuh buat hati aku sakit .
Post tuh bukan pasal aku tapi sebaliknye .
About seorang lelaki . dulu Iera off wall sebab aku tak suke lelaki tuh walling ngan die .
And time tuh aku suka , die memang paham aku . Then tetibe terbace blog die pasal lelaki tuh . Siap otp ngan die . Kejadah ? memang aku SUKA bila Iera bagi num fon die kat lelaki tuh . Tapi time tuh aku diam . aku malas nak bagi tau kau Iera :')
sampai lah kau tanye aku kalau aku ade terbace post tuh . yes , cepat-2 kau privatekan blog tanak bagi aku baca . tapi da terlewat sayang . aku da bace dan aku diam . till one day , lelaki sama muncul dalam status kau . kau masih texting ngan die kan wlaupon tau yg aku da tau pasal korang :')
Ok finee sayang , you hurt me most :')
the end :'(

1 comment: